poniedziałek, 20 stycznia 2014

Pierwszy prezent na Dzień Babci i Dziadka

Syn już osiągnął dojrzały wiek pół roku.
A co za tym idzie, sam musiał popracować nad prezentem dla dziadków.

Spisał się dzielnie i bardzo PRZYKŁADAŁ.

A oto efekty:

Deptanie zdecydowanie bardziej mu przypadło do gustu. Niestety ta modelina okazała się tak twarda, że nawet tatuś miał problem, żeby ją rozkulać.

Teraz wystarczy upiec i przykleić magnesy.
I dziadkowie będą mogli zachwycać się słodkimi rączkami i nóżkami zaglądając do lodówki przed śniadaniem : )
Taki miły początek dnia!

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł :D że ja na to sama nie wpadłam! ale chyba niedługo zdążę odrobić zaległości ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe:) I będziesz miała zupełnie nowiutkie stópki i ekonomiczniejsze:P Tylko nie połam paluszków ;D Trzymaj się Zosieńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście takie kwestie są bardzo ważne i ja jeszcze uważam, że dobrze jest wiedzieć jakie np. akcesoria do grilla można dać w prezencie. Z całą pewnością w sklepie https://zamowprezent.pl/okazje/prezenty-na-grilla znajdziemy ich całkiem spory wybór.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie motywuje mnie do pracy. Podziel się proszę ; )