wtorek, 9 października 2012

Urocza kawiarenka szyciowa w Poznaniu

Ostatnio miałam przyjemność odwiedzić miejsce słodkie jak cukierek, przytulne jak ramiona babci:)
Tutaj miękkość i pluszowość mebli czy przedmiotów otula Twoje zmysły od samego wejścia.

Kawiarenka Szyciowa Nitka to chyba najprzyjemniejsze miejsce, jakie znalazłam do nauki szycia : )



Nie dość, że się nauczysz to zrobisz to bez wściekania się, bo na pomoc  w każdej chwili przyjdzie filiżanka gorącej czekolady.

Podpatrzeć można także cudne prace pozostawione przez tłumy Kreatywnych Pań.
Nic tylko podziwiać, kopiować lub po prostu wpadać w szał zakupów!

Lukrem tej atmosfery jest sprzęcioch, którego można użyczyć, gdy w domu na szycie miejsca definitywnie BRAK.
Tutaj zrobisz to z rozmachem i ogromną przyjemnością!

Minusy?

Oczywiście!

W to miejsce pod żadnym pozorem nie należy wybierać się z napchanym portfelem ani kartą kredytową.
Gwarantowane jest bowiem, że stracisz wszystko co masz na szał zakupów TKANIN w bajeczne wzory.
Uczta dla oczu!

I choć nie przyjęto mnie  tam do pracy- jak widać wcale za złe tego nie mam, gdyż GORĄCO POLECAM tę Kawiarenkę : )






2 komentarze:

  1. Aj, przydałaby się taka u mnie, bo ja swoją maszynę kopnęłam z wściekłości w kąt, nauka szycia idzie mi trudno, a znajome, które potrafią szyć nie chcą pomóc niestety... naprawdę bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak:) To może sama zrobisz taką kafejkę? To fajna i babska zabawa w biznes- całkiem udany:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie motywuje mnie do pracy. Podziel się proszę ; )