wtorek, 14 maja 2013

Kwiatowa poduszka do nowego pokoju

Jeszcze zanim się wyprowadziłam z domu rodziców, młodsza siostra urządzała w myślach mój pokój, do którego zamierzała się wprowadzić.

Nadszedł dzień jej wprowadzenia się na moje stare śmieci, a ściany całkiem zmieniły swój image.
Jedną z nich zdobi teraz bordowo-brązowa tapeta w różowe kwiaty.

Z tą myślą ruszyłam do tworzenia prezentu dla siostry. A okazja nawet też się znalazła dodatkowa :)

Najpierw pomalowałam tkaninę.



Później dobrałam ciemny materiał i dodatki i ruszyłam do maszyny :)






3 komentarze:

  1. Śliczna! A na żywo jeszcze ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Póki co musi nacieszyć oczy, bo następnych na razie nie mam na czym uszyć:)

      Usuń
  2. czy mogłabym poprosić o instrukcję jak uszyć taką poduszkę ? chciałabym uszyć takie trzy dla moich córek, a dopiero zaczynam przygodę z maszyną do szycia. jeśli tak poproszę o kontakt agatajuliabartnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie motywuje mnie do pracy. Podziel się proszę ; )