czwartek, 8 sierpnia 2013

Paleta pomysłów inspiracją!

Pewnego słonecznego, leniwego dnia zadzwonił telefon.
I nie był to zwykły telefon. 
Dzwonił kolega fotograf, który postanowił zrobić krótki reportaż z tego, co się dzieje w Palecie Pomysłów.
Idea przecudna tylko co tu ledwie turlająca się baba w ciąży ma pokazać?
Na szczęście i tak kroiło się kilka szyjątek, bowiem sezon letni w mojej rodzinie obfituje w imprezy rodzinne.

Tak więc powstał reportaż z mojego warsztatu a kilka poprzednio utworzonych prac zostało profesjonalnie obfoconych :) Efekty prezentuję w całym blogu, wg odpowiedniego miejsca. 
A poniżej troszkę zdjęć wykonawczych:)



Moje ulubione :) Ledwo już dosiadałam do maszyny:D




W trakcie malowania wstawki do poduszki dla mamy.
 A tutaj fajny filmik z malowania :)



Zachęcam też do odwiedzenia strony Sebastiana, gdzie znajdziecie piękne fotografie kobiet, mężczyzn i przedmiotów.

Namówiłam też Sebastiana na szybciutką pamiątkę brzuszkową ;)

1 komentarz:

  1. Śliczne Ci te zdjęcia zrobił. Ale i modelkę miał niezwykle fotogeniczną, więc praca łatwiejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie motywuje mnie do pracy. Podziel się proszę ; )